• Om oss
  • /
  • Det unike servicekonseptet

Servicekonsept

Det unike servicekonseptet

Det er viktig at du har en god magefølelse når du bestiller og besøker våre luksushus. Derfor gjør vi det vi kan for å yte god og personlig service ved bestilling og under oppholdet.

Ved bestilling

Hos VillaVilla.no yter vi personlig service og tar oss god tid til å svare på spørsmål og forespørsler. Hvis du har spesielle ønsker, anbefaler vi deg gjerne et hus.

Vi er med helt fra starten når nye luksushus bygges, og har derfor god kunnskap og personlig erfaring med hvert enkelt hus og dets utforming.

Servicekonsulenten

Som en del av vårt servicekonsept har hvert luksushus en servicekonsulent. Servicekonsulenten ønsker velkommen ved ankomst, og viser gjerne rundt i huset og demonstrerer husets fasiliteter. Servicekonsulenten har god lokalkunnskap og kan svare på spørsmål om området. 

Under oppholdet er det mulig å kontakte servicekonsulenten, hvis man trenger hjelp eller har spørsmål.

Når dere forlater huset kommer servicekonsulenten, og sammen går dere gjennom huset og leser av forbruket. Forbruket trekkes som regel fra depositumet, som tilbakebetales før avreise. På den måten slipper dere å vente i ukevis på det endelige oppgjøret.

Etter oppholdet

Etter oppholdet ber vi dere si deres mening om huset og oppholdet. Det gjør vi for å bli enda bedre på å imøtekomme våre gjesters ønsker og behov.